Nemáte ještě nastavený nový analytický systém Google Analytics GA4? Přijde Vám rozhraní nepřehledné a nenajdete v něm potřebné informace? Rádi Vám pomůžeme s jeho nastavením a seznámíme vás s možnostmi, jak s ním efektivně pracovat. To vám pomůže lépe analyzovat provoz, zvýšit výkon webu nebo obrat e-shopu.

Vstupní nastavení

Nový systém GA4 je ve výchozí podobě proti předchozímu systému UA nastaven poměrně neuživatelsky. Je zde mnohem méně přednastavených reportů a ve výchozím nastavení nesbírá některá velmi důležitá data. Pomůžeme vám ho komplexně nastavit.

Co řešíme u vstupního nastavení

  • Technické nastavení – kontrola sběru dat, nastavení konverzí, definice vhodných publik, nastavení vlastních dimenzí a metrik, propojení s Google Ads.
  • Vytvoření individuálních přehledů – zdroje návštěvnosti, výkon Google Ads, nákladů, přehled objednávek, výkon produktů, vstupní stránky a případné další individuální přehledy.
  • Import nákladů – unikátní technologií automatického importu nákladů zajistíme denní stažení a import do GA4 pro systémy – SKLIK, Facebook, Heureka, Zbozi.cz, Favi, Biano, Glami a případně i z dalších systémů. To umožňují přesně sledovat procento nákladů a smysluplnost investic do propagace.
Nastavení GA4

Propojení s
inzertními systémy

Zkontrolujeme propojení GA4 s inzertními systémy (Google Ads, Favi, Biano, Glami a další). Mnoho systémů čerpá z GA4 data pro svojí optimalizaci. A pokud data nemá nebo jsou chybná, tak to velmi snižuje jejich výkon.

  • Google Ads – Propojení se systémem, nastavení konverzí a kontrola jejich správného importu.
  • Favi, Biano, Glami a další systémy – Propojení se systémy.

Kontrola nastavení inzertních systémů

V případě zájmu Ván i kompletně zkontroluje a pomůžeme odladit nastavení inzertních systémů, technické problémy nebo upravit nastavení kampaní. Jsme schopni zajistit optimalizaci všech hlavních inzertních systémů v Čechách nebo na Slovensku – Google Ads, SKLIK, Facebook, Heureka, Zbozi.cz, Favi, Biano, Glami.

Nastavení GA4

Individuální report s náklady

Nechcete data hledat v GA4? Poskytneme Vám přehledný online report výkonu, obratu i nákladů, který vám zobrazí jen ty nejdůležitější a nejpotřebnější data. Využívá i unikátní technologii importu nákladů z většiny inzertních systémů. Poskytne tak okamžitý přehled nejen o návštěvnosti a obratech, ale i nákladech.

Výhody individuálního reportu

  • Výrazná úsporu času – Během 2 minut zjistíte, zda výkon Vašeho webu nebo e-shopu roste a zda jsou Vaše investice do propagace návratné. Získáte komplexní zdroj vyhodnocení výkonu webu nebo e-shopu.
  • Okamžitý přehled o výkonu zdrojů – Pokud využíváte inzerci na více zdrojích (Google Ads, SKLIK, Facebook, Heureka, Zbozi.cz, Favi, Biano apod.), snadno a přesně určíte výsledky každého z nich a jeho návratnost.
Nastavení GA4

Pokročilé nastavení
Google Tag Manageru (GTM)

Google tag vám může výrazně pomoci zpřehlednit a zkvalitnit odesílaná data. Jeho prostřednictvím lze do GA4 nebo jednotlivých inzertních systémů posílat přesná data. A především je i upravit a doplnit o mnoho důležitých informací.

Nastavení GA4

V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat na čísle 777 039 192 nebo emailu obchod@atomshop.cz. Podrobné informace vám vše odprezentujeme telefonicky, přes vzdálenou plochu nebo při osobní schůzce.

Konzultace zdarma